Tuesday, September 1

Merepek Meraban

Dah 1 september ek. jap je masa berlalu. lagi 4 bulan je tahun ni nak abeh dah. pastu masuk tahun 2010 plak. cam besa umur pun bertambah la. lelagi aa saya yang lahir bulan 1 ni. awal2 lagi dah bertambah umur. hehe.. tak per. umur bertambah tua tapi hati tetap muda huhu.. hidup kena teruskan. tak kan nak meratap plak sebab dah makin tua kan.

Tetiba blank. tak tau nak sambung apa. inilah dia menaip sambil buat keje lain. abeh idea lari. langsung tak nak tunggu saya. hehe.. arini dah 11 hari puasa kan. saya alhamdulilah complete lagi. tapi terawih dah tinggal 3 malam. huhu.. tiga2 hari sebab saya di kampung. biasa la cam saya citer dulu kalau dah kat kampung tu semua maleh. lagi satu kena buat sendiri. kalau kat umah sewa buat jemaah.

Semalam masa pi terawih imam umum malam ni ada imam dari mekah yang akan imamkan kitaorg solat isya' ngan terawih. teringin sangat nak pegi. nak gak rasa solat ngan imam dari mekah. nak pi mekah tah bila2 kan. so dapat rasa solat jemaah imam dari mekah pun ok la.

Stop la. idea dah tak der langsung ni. kang ada idea saya sambung merepek lagi ek.

tata..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker