Tuesday, September 8

Window Soping

Tengah ari tadi pi alamanda ngan yus dengan tujuan untuk mengepos surat berisi sebey untuk cik dee punya tesis. huhu.. panjang betoi ayat den. penat baca. hehe.. dah namanya mengepos surat kejap no lah keje nya. 2 minit je dah siap. oleh kerana kejapnya keje yang saya buat tu haruslah menambah acara dengan window soping. apa saya beli?

Tada.. haha.. bak kata ira inilah kasut raya saya. huh! raya pun mau kasut ke? baju dah la. saya bukan budak kecik nak ada kasut raya bagai. ni kasut keje maa.. kalau kasut raya mana bleh pakai lagi. raya baru bleh pakai. ini dari alamanda lagi dah melaram. tak der maknanya kasut raya.

Pastu tu jalan2 MPH tengok2 buku citer. kedai yang wajib masuk kalau pi alamanda. betoi. kejap cam ner pun saya mesti singgah. bukan beli pun. sajer duk rajin belek2. kadang2 tu tersangkut gak 1 2 buku citer or majalah.

Tah apa gilernya saya terbeli plak majalah ujang. lama giler dah tak baca majalah ni. last baca masa study2 dulu kot. tak tau naper tetiba kali ni terbeli plak. mahal dah majalah ni rupanya. dulu zaman2 saya baca dalam 3 hengget regenya. la ni dah RM9.90. memang aa bumper. dulu bumper pun paling mahal RM6.00 je. la ni dah sampai dekat 10 hengget. nampak sangat dah lama tak beli majalah ni ;p

2 comments:

elcynthia 엘신티아 said...

cantik kasut... ^^

crisda79 said...

tq elcy.. beli kasut 3 bulan sekali. hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker