Saturday, September 12

Berbuka Puasa @ PICC

Jumaat 10/9 kitaorg ramai2 pi buka puasa kat PICC. sajer lah kan memeriahkan berbuka ngan berbuka beramai2. janjinya memula dulu nak pi opismate je. tapi ramai plak yang tak dapat join. ada yang ada kelas n dah janji nak buka tempat lain. tak per la. kita buka pada siapa2 yang nak join plak. selepas dikumpul2 berbuka lah kami 14 org di PICC. yus ngan hubby n 2 anak, cecilia ngan hubby, cyn, aca, zairi, lan, hajar, ila n friend dan saya le.

Meja kitaorg. siap buh puan lagi kat nama saya. hehe..

Banyak makanan kat sini. tapi kitaorg serbu benda2 yang berbakar dulu. kambing bakar, ayam bakar, lembu bakar, sate n sosej. yummy!

Tengah tunggu berbuka. jas tinggal sorang coz yang lain bz mencari makanan. huhu..

Ini makanan saya time buka. ayam bakar, kambing bakar n sosej bakar.

Jemput makan!

Kami yang gembira lepas makan.

Makanan sedap la. banyak plak tu. berbaloi aa ngan harganya RM 49.90 satu kepala. tempat besar n luas. pemandangan cantik. tapi sebab semua pakat kelam kabut nak balik solat terawih so tak dapat nak menikmati makanan dengan rileknya. saya pun langsung tak makan nasik malam tu. kenyang ngan pelbagai bau kot. hehe.. bak kata cyn pada lan yang tanya naper saya tak makan nasik malam tu "dia tetiap ari makan nasik la.." hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker