Wednesday, October 28

Amir & Family

Cam mana nak mulakan citer ni ek? aritu nuar datang opis ada jemputan jamuan perpisahan untuk dia dan beberapa org lagi kawan2 yang dah transfer. tak sempat nak wat jamuan lagi kan masa dia transfer. so alang2 jamuan raya kitaorg buat sekali dengan jamuan perpisahan.

Time lepak2 tu sajer mintak tengok gambar amir anak dia. pastu terus suh bluetoothkan ke hp saya. nak masukkan dalam blog. saya kan suka kongsi2 cerita dengan kawan2. mostly kawan2 mesti baca blog saya. so kalau saya tau or dapat apa2 citer lebih senang saya masukkan dalam blog ni then semua org pun bleh baca. tak perlu nak bertepon2 bagai. jimat!

Amir pakai songkok. cute! huhu..

Amir dah beso. yelahkan dah 7 bulan. tak kan makin kecik kot kan.

Dan akhir sekali gambar amir ngan mummy n daddynyer. wah mummy daddy gitu. tak der aa. apa tah amir panggil mak ngan ayah dia. tak penah plak tanya. kitaorg jarang jumpa amir sebab mak ayah amir tak duduk sekali masa dia lahir dulu. amir duk ngan mak dia. mak amir ngajar. tak dapat satu tempat ngan ayah dia. so duk asing2 la kejap. pas amir lahir n umur baper bulan tah baru ayah amir dapat transfer. saya pun penah jumpa amir 2 kali je. sekali time 'terjumpa' sama2 makan kat secret recipe n sekali lagi masa amir wat lawatan kat opis beberapa hari sebelum daddy dia pindah ke melaka.

Harap amir cepat2 membesar bagai johan tau. nanti bleh wrestling ngan daddy. hahaha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker