Tuesday, October 20

Kad Privilege

Orang itu : Kami dari f**f** malaysia ingin memberi cik baucar tiket penerbangan percuma berserta kad privilege...

Orang Itu : Kami dari koperasi serbaguna **** . tahniah anda telah memenangi ...

Hoh! bosan betoi. tak abeh2 nak promote kad diorang tu. saya yakin org lain yang ada kad kredit mesti selalu dapat panggilan2 cam tu. saya bukan nak salahkan diorang. saya tau diorang pun bekerja untuk dapat customer. tapi kadang2 cara diorang tu salah. lepas kasitau benda yang konon2 kita menang baru cakap yang kena bayar semua. sepatutnya diorg kena terangkan awal2 yang kad tersebut kena bayar. tak kira aa bayar sekali seumur hidup atau cam ner pun.

Saya penah kena sampai saya dah kasi no kad kredit semua baru dia cakap semua hadiah2 tu kena bayar padahal sebelum tu saya dah tanya kena bayar ke tak dia jawab tak payah bayar. bila tanya balik tadi cakap tak yah bayar dia bleh belit plak cakap tak yah bayar bulan2. tapi bayar sekali seumur hidup. tak kisah aa bayar cara macam mana kan. itu maknanya still kena bayar. bagi saya itu adalah penipuan. kawan saya pun penah kena sampai dia charge dalam akaun. padahal takder pun cakap setuju dengan apa yang dia cakap.

Tadi ada lagi sorang telepon saya. yang lagi saya geram suara memang orang yang sama sebab dah banyak kali call saya tapi bleh ngaku dari syarikat lain pulak. yang buat lagi geram bila saya cakap elok2 dan lembut2 "tak per, saya tak nak.." dia bleh hempas telepon. tak der adab ke? cam tu ke cara ko nak dapat customer? dah aa ada unsur2 menipu. kurang adab plak tu. apa salahnya cakap terima kasih n letak telepon elok2. tak paham betoi la.

1 comment:

AziziE said...

aku br je dpt kol..leh ehk dia nk auto debit dr bank..jadah ape..aku dah aa student xde income..leh lak nk kene byr smpi 300..ckp xnk bebankn...tp 300 tu pahal lak...zzzz...kalo btol2 nk bg..beb bg free je..lol

Lilypie Next Birthday Ticker