Thursday, October 8

Syukur

Tekak nak muntah. badan panas. perut bergelora. makan tak selera. adoyai.. kompem saya nak demam ni. apa nak buat ni ek? jumpa doktor memang tidak lah kan setakat demam ni. eh tapi sekarang ni heboh H1N1 kan. harus jugak jumpa doktor ni. esok2 aa kot. ptg ni balik tido dulu. mana tau kot2 bangun sehat ke kan. ;p nampak sangat memang tak nak jumpa doktor.

Balik ni kena beli air tembikai. minum dengan sekali sedut. malam ni kul 3 pagi kena bangun mandi lama2 sket. pastu tak yah lap pasang kipas kuat2 duk or baring bawah kipas. esok kompem aa sehat. itu petua tau. untuk saya aa. untuk org lain tak tau aa valid ke tak. hehe..

Orang kata sakit menghapus dosa2 kecik kan. kalau tak sakit tak hapus aa dosa ek? alamak! banyak aa dosa den ni. dah lebih 2 tahun den tak demam ni. jangan kata nak demam. selesema pun tidak. tapi tak per. kita kena bersyukur ngan apa yang tuhan beri. at least saya sihat dari org lain yang menanggung sakit tu. alhamdulilah Allah kasi saya kesihatan yang baik sepanjang hidup ni. dosa pahala tu urusan Allah. kita usaha dan tunaikanlah apa yang disuruh dan tinggalkan larangan. betoi dak? abeh la.. dah feeling2 ustazah plak. hehe..
Lilypie Next Birthday Ticker