Monday, July 12

Berdarah

Pagi tadi tengah org ramai (eh ramai ke?) berperang tengok bola saya plak berperang dengan hidung sendiri. hidung? naper ngan hidung? hidung saya berdarah. memula tak pasan dia berdarah. ingatkan keluar air je. lebih sejam jugak saya tahan diri dari bangun untuk tengok apa jadik kat hidung. tengok bawah pintu ada cahaya kat luar. mesti cik dee tengah tengok final WC.

So kesat2 je hidung dengan selimut. then buat2 tido. tapi rasa makin banyak cecair yang kuar. saya try sapu dengan tangan. dalam samar2 lampu insect killer nampak kaler merah kat tangan. kelam kabut bangun. menitik plak kat lantai. Allah.. Allah.. apa jadik ni. terus kelam kabut pi bilik air. basuh semua. makin basuh makin banyak plak kuar. cool2.. ambek minyak gamat then gosok2 kat hidung. baru darah benti. cuak den tau.

Pastu selak selimut. mak oii penuh darah kat selimut. tak per. buat2 tak tau je. dalam kul 5 saya baring semula n buat2 tido. alhamdulilah tido. jaga bila jam bunyi. bangun solat, mandi pakai baju semua. masa tu baru saya pasan bantal2 saya pun kena darah. alahai kena basuh plak. so tanggalkan semua sarung bantal n baling semua masuk bakul. nasib baik tak kena bantal or tilam. apa2 je kan. cam ner aa hidung bleh berdarah tengah2 tido huhu..

4 comments:

syntheare said...

baek ko check btui2. Mana ada org bdarah idung tgh tido mlm2...biasa tgh panas je kan.

crisda79 said...

sayang gak ko ngan aku eh ;p

cik.hali said...

idung awak dtg bulan kot

crisda79 said...

hahaha.. ada jerawat la kat hidung aku. pecah semalam. sebab tu darah. korang ni. tu pun nak cuak ;p

Lilypie Next Birthday Ticker