Thursday, July 29

Tag Mata Chantek

Kena tag lagi. kali ni dari wawa (http://chentashayang.blogspot.com/) bakal pengantin baru. nama tag mata menawan. menawan kah mata saya yang selalu sakit ni? huhu..

Dengan gigih saya pi aa korek2 gambar2 yang melambangkan mata. kata selalu sakit mata. haruslah banyak gambar mata sendiri kan :)


Yang ni bleh? menawan kah mata saya di gambar ini? hahaha.. mata saya tengah smize bak kata tyra bank. wah smize katanya ;p

Lepas selesai tag harus buat acara balas dendam kan. dengan iri hatinya saya nak tag

mangsa pertama : cyn
mangsa kedua : jalil
mangsa ketiga : iryd

sila buat! kalau tak.. (sambil singsing lengan baju dengan muka ganaz hahaha..)

2 comments:

Cheritera Kami said...

copek kau buek yo...
hehehehehhe

crisda79 said...

hehe.. kalau tak lagi dah lama siap. tapi sebab blogger kat opis ni prob. 10 kali aku buat baru bleh publish hahaha..

Lilypie Next Birthday Ticker