Wednesday, January 26

Birthday Lagi n Lampu

Arini 21 safar 1432 hijrah. pun birthday saya. my birthday dalam bulan islam plak. tahun ni dekat2 je birthday masihi saya ngan birthday hijrah. beza 5 hari je. tapi tak kena tang hari. saya lahir hari ahad. tapi 21 jan ari jumaat n 21 safar ari rabu. so dedua tak kena :) tapi yang best kalau ikut 21 safar 1432 birthday saya dah bertambah setahun lagi sebab tahun hijrah saya lahir tahun 1399.

Citer lain. semalam lepas balik syarikat paper singgah jap kedai lampu. ingat mau beli table lamp. pilih lampu macam pilih ikan kat pasar je. yang tu yang ni.. test then terus ambek huhu.. malangnya takder stok plak. dia kena gi ambek kat store. ok saya tunggu. sementara tunggu tu duk sibuk pusing seluruh kedai. cantek nyer lampu. setakat cantek je la. nak terang kena gak pakai kalimantang huhu.. tapi harga tak agak2. tak sangka lampu pun bleh harga puluh2 ribu iskk.. iskk..



Mesti ramai yang penah nampak lampu cam gambar kat atas tu kan. selalu saya nampak kat masjid la. tak penah lagi gi umah org ada pasang lampu cam ni. eh tapi penah tengok dalam tv. kimora punya lampu ada camni. tapi dia kaya. takder heran sangat. besar lebih pada ni dia mampu nak pakai :). harga lampu tu korang tau baper? RM22,000 ok! harga sebijik lampu bleh beli kancil sebijik huhu..





2 comments:

syntheare said...

mana lampu yg ko beli tu? kasi taruk la gambar huhu.....

crisda79 said...

minggu depan aku taruk eh huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker