Wednesday, January 12

GembiraHappySeronok

Nak citer pasal kegembiraan arini. citer bemula jumaat minggu lepas. niza ajak gi umah pengadu time lunch. jumaat kan lunch lama. saya baru terpikir nak balik umah cam biasa n tido. tetiba di ajak pi umah pengadu plak. panas gak la ati. tapi tak per. saya berkhidmat untuk negara. saya pun gi lah umah pengadu tu. tu pun terpusing2 dalam bando sebab jem melampau. biasa lah jumaat kan. kami siap pi makan sambil bergebang2 bagai. sampai sana dah pukul 2 ptg hehe..

Sampai kawasan siasatan wah term undang2 ;p. sampai sana kami di bawa ke satu tempat untuk duduk. tetiba ramai yang serbu n di suruh kami bagi penerangan. tersedak2 saya huhu.. lepas kasi penerangan sikit lebih kurang kami janji akan tolong sedaya mungkin. tamat kat situ.

Isnin masuk opis dah ada aduan aritu atas meja. niza suh saya pantau aduan tu. no hal bebeh. dah memang tugasku. ambek adun kasi SO suh failkan. ingat lepas difailkan mau minit tapi bila tanya balik SO2 ku tersayang dah mulakan siasatan. bravo SO2 ku. cekap dan betul tindakan kalian huhu.. siasatan dimulakan. kesimpulan siasatan SO hakmilik ditarik balik sebab ada pindaan. ok minit!

Selasa saya gi JUPEM ada meeting. tengah2 meeting terkeluar citer pasal aduan yang saya ambek jumaat aritu. TA jupem cakap dah masuk permohonan. siap kasi fail tgk. kami nak terjerit kat situ. betullah dah masuk permohonan dan dah lulus. dengan senyum lebar kami balik dan raikan dengan ini!

First time makan prosperity beger. tak sedap! huhu.. tak masuk dengan tekak saya.

Balik opis dapat citer yang owner dah siap nak transferkan hakmilik pada pembeli. dokumen telah disubmit pada peguam. lagilah ati berbunga2. sonok betoi dapat selesaikan masalah ni. memula terpikir penat je siasat. tapi kalau tak siasat mesti tak tau tempat tu dah ada hakmilik kan. itulah hikmahnya panas ati aritu. Allah balas dengan keseronokan dan kegembiraan team kitaorg selesaikan masalah ni. alhamdulilah :)

Balik rumah dengan gembira dan raikan dengan memeluk dan memicit2 binatang yang cute ini. cyn cute kan kucing angkat aku ni? ;p


Kucing tadek nama yang cute hehe..

4 comments:

Iryd and Pitt's little diary said...

arghhhh..prosperity burgerrrr...droolingggg..wait for me..lg 2 minggu saya akan melantak habis habisan!..hahaha

crisda79 said...

uih dah nak balik kah? bleh aa jumpa. balik raya cina kah?

syntheare said...

wah wah wah....dh xpandang kucen kampung kerr?

crisda79 said...

hahaha.. ni kucen angkat je. kadang2 aku kejo gak dia ngan penyapu hahaha..

Lilypie Next Birthday Ticker