Friday, January 21

My Birthday


Arini my birthday
bertambah setahun lagi umur saya
makin berumur tapi tetap menten huhu..
terima kasih pada semua yang wish
lalu email, fb, sms, call, ym, depan mata hehe..
saya sangat hargai

semalam berjaga sampai kul 12
ngantuk tahap gaban
tapi alang2 dah berjaga teruskan sampai kul 12
bila dah kul 12 org mula wish terus ilang ngantuk
sangat seronok
terima kasih fb kerana menceriakan saya
kalau takder fb mesti tak ramai yang wish saya

Ada yang mula wish dari semalam
sebab saya tulis kat status kat fb ngan ym pasal my birthday
ada jugak yang tengok semalam then arini baru wish
tq untuk sue, zam, my staff lan n beberapa org lagi

untuk sahabat2 baik saya
ina n apis
tq sebab tahun ni ingat birthday saya
selalu diorg lah paling tak ingat my birthday
w/pun fb dah ingatkan huhu..

paling best dapat ucapan terkejut dari azba
one of my staff jugak
dia ni agak diam2 gitu
tak sangka masa antar buku panduan pagi tadi dia jerit kat saya
happy birthday!
hahaha.. saya gelak besar
mesti niza pecah rahsia ni

my wish
semoga saya dipermudahkan menjalani kehidupan ni
dapat mengembirakan semua
ceria selalu
jodoh? ye ramai jugak yang wish
dan saya jugak berharap
insyallah amin..
HAPPY BIRTHDAY TO ME..!!






No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker