Wednesday, January 19

Majlis-Majlis

Naper orang suka wat kenduri kawen time cuti umum? susah saya nak gi. ni depan idung ada 2 kad. satu dari opismate sekarang satu lagi dari ex opismate padil. yang opismate tu 5hb. dah tentu2 orang tengah cuti CNY kan. saya semestinya balik kampung. camno tu nak gi kendurinya. kenduri kat kontan plak tu.

Si padil plak belah pompuan buat 23hb ahad ni. belum gaji dik. memang ikut ati nak sangat gi. nak tengok si padil sanding. bukan selalu kan. sekali dia sanding seumur idup tu. belah dia pun sama budak opis tu 5hb. saya kat kampung. bak kata lan kontan dah dekat sangat ngan segamat. banyak la ko. 3 jam tu kontan ngan segamat. dah a lalu jalan kampung. kalau lalu highway gigih aa gak nak gi.

Citer lain plak. hahaha.. gelak dulu apa2 pun. kalau yang pasan saya ada letak status kat fb pasal nak jumpa mb minggu lepas. sekali salah la. bukan minggu lepas majlis nyer. minggu ni. sib baik gua tak gi minggu lepas hahaha.. ye majlis tu malam tadi. paling best mb menyanyi dekat 10 buah lagu hiburkan kitaorg. serius best suara dia. sampai saya cakap kat niza kalau nak jadik mb kena suara sedap hehe.. salute lah!

Pas nyanyi dia berucap. kasi kata2 semangat. kata pujian. jawab soalan2 dan keluhan2 yang di kemukakan. majlis abeh kul 11 malam. saya ada gambar mb tengah nyanyi. siap close up lagi. tapi cam tak best plak nak letak kat sini. sapa nak tengok datang jumpa saya eh. saya bleh printkan sekali kalau mau simpan hehe..

Terpegun dengar suara mb :)


p/s : dah ada signature ;p

2 comments:

Iryd and Pitt's little diary said...

wahh..kak ija dh ade signature..nanti iryd blk leh jumpa tak? 10hb smpai 17hb2 iryd kt kl..mana tau leh jumpa..bergossip2..hehe

crisda79 said...

hehehe.. macam takder kat kl je. tapi akak try datang 16hb tu eh. bleh jumpa gosip2 hehe.. book 16hb tu untuk akak k :)

Lilypie Next Birthday Ticker