Monday, January 10

Inilah Berita

Lama sangat rasanya tak apdet blog. takder idea nak tulis apa. tiap2 ari rutin adalah sama. so tak kan nak citer benda sama kan. kang bukan korang je, saya pun boring jugak. arini rutin baru di opis saya jaga punch card. seminggu ni saya kena duk bertunggu tangga depan mesin punch card masuk dan balik untuk check dan pantau kad2 kuning tu. siapa ketip 2 kali saya sergah hehe.. minggu depan saya kena buat laporan plak. dah ada format tiru sajer. seperti biasa org baru seperti saya agak strict sket. so jaga2.. ;p

Arini jugak mau ucap happy enibeseri untuk kawan terbaik saya pn cyn. katanya arini dah belated sebab dia akad nikah 9hb. samalah tu. janji saya ingat. kalau tak ingat haa.. menangislah ko di sana. aku tak kan wish eniberseri ko hehhehe.. oklah untuk cyn n alem, selamat ulang tahun perkahwinan ke satu lah ek. semoga korang dapat sambut ulang tahun seperti ni tiap2 tahun sampai akhir hayat korang. amin..

Jumpa ni kat blog wawa. so pada siapa2 yang suka kenny rogers sila bersedia. rabu ni dengan berpakaian merah kita pakat2 serbu KRR. lipstik merah tak kira yer. hanya pakaian dan aksesori sahaja yang valid untuk promosi ini. untuk pn iryd bila mau pulang. sudah rindu mau makan kenny rogers sama kamu huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker