Tuesday, January 4

Opis Baru

Ari jumaat minggu lepas saya ditugaskan inspect bangunan baru PTGP. inspect unit saya je lah. sebab unit2 lain ada wakil jugak. so dalam kul 9.30 pg cc datang kasitau kitaorg akan gerak kul 9.45 pg sebab meetingnya kul 10 pg. oleh kerana pagi tu hujan lebat giler kami terpaksa jugak naik kete opis. padahal opis baru dekat sekangkang gorila je. jalan kaki pun tak sempat berpeluh :)

Bila sampai mak aii.. ramainya org. kami masuk dulu bilik meetingnya. duk la depan. ingatkan kami2 je yang meeting. tetiba berbondong2 yang masuk dalam bilik meeting. rupanya majlis tu pra penyerahan bangunan tu pada 3 end user yang semuanya pejabat berkaitan tanah. chairmannya jkr. meeting citer sekali progress pembinaan. dari 3 blok tu blok A je dah siap sepenuhnya. blok B & C ada lagi tak siap. arkitek pun blum inspect. lepas taklimat kami dibawa ke bangunan masing2. PTGP blok B. so kami masuk berbekalkan pelan dari jkr. inspection bermula :)

Ini bakal bilik saya nanti. pandangan belakang adalah jalan kuar dari opis untuk balik umah. mesti ingat nak balik je bila duk sini nanti hehe..

Ni plak pandangan dari luar tingkap bakal bilik. nampak tak jalan kat belakang tu? tu jalan kembali ke pangkal jalan tu hahaha.. jalan balik umah la ;p tapi rasanya memang dapat bilik ni. just compete ngan amril je. lagipun ada 3 bilik pegawai untuk unit kitaorg. tak kan la yang satu ni dia nak rebut kot. dia mesti kasi can saya pilih dulu punya hehehe..

Ini plak ruang untuk staff amril hehe.. kira staff saya gak la sebab saya pun org unit tu. tapi sebab keje banyak ngan strata kira org strata gak huhu.. tapi nanti kat unit baru saya terpisah jauh ngan strata. diorg kat groud floor. saya plak kat tingkat 2. kurus lah turun naik tangga tiap2 hari. sib baik ada lift :)













p/s : Tak tau la dapat ke tak rasa opis baru ni.

5 comments:

syntheare said...

aku doakan ko dapat opis baru DAN KERJA BARU DI TEMPAT X BERAPA NK BARU WAKAKAKA.....

crisda79 said...

amin.. moga2 doa ko makbul secepat mungkin :)

syntheare said...

opis baru PTG ni yg bangunan baru kt bawah tu ker? Nape pindah? ker strata jer yg pindah?

Iryd and Pitt's little diary said...

selamat menjalankan tugas..:)

crisda79 said...

cyn : a'ah kat bawah tu bangunan barunya. semua PTG pindah. dia cam konsep menang2 la. PTG n PTD kuantan kasi tanah n kptg kuar duit buat bangunan. so kebaikannya semua pun dapat bangunan baru :)

iryd : tq!

Lilypie Next Birthday Ticker