Tuesday, July 17

5 Perkara Tentang Saya

SEORANG YANG..

  1. Degil (sampai hari ni saya tak beli sarung tangan)
  2. Berkulit sensitif (nyamuk baru hinggap je dah merah2 badan saya)
  3. Mempunyai rambut yang lurus (mak saya kata macam dawai)
  4. Alah pada sejuk (nanti tangan saya biru)
  5. Sangat sayangkan haiwan esp. kucing
ADA YANG PANGGIL..
  1. Eija
  2. Kak Ija
  3. Akak
  4. Idah
  5. Hali

TEMPAT BELAJAR..

  1. SKSR
  2. SMKT
  3. SMPP
  4. SMJ
  5. UTM
TAK SUKA MAKAN..

  1. Roti
  2. Biskut
  3. Jagung
  4. Meegi
  5. Nangka

TAK SUKA MINUM..

  1. Susu
  2. Milo
  3. Teh Susu
  4. Holick (yang ini tak tak pernah rasa langsung)
  5. 100 Plus

WAJIB BAWA..

  1. Handphone
  2. Wallet
  3. Kunci (kereta & rumah)
  4. Compact powder
  5. Gloss

PALING SUKA..

  1. Semua benda berkaitan komputer & internet
  2. Makan benda2 berkuah cth. tom yam & sup..
  3. Tengok CSI
  4. Drive (jalan2 lah tu)
  5. Tidur

TAK SUKA..

  1. Menunggu
  2. Cerita bersiri
  3. Orang yang suka berpura2
  4. Bersukan (nanti kurus hehe..)
  5. Lampu isyarat

BILA DRIVE..

  1. Suka drive laju2
  2. Tak suka kasi signal
  3. Tak suka org drive slow tapi duk lorong kanan
  4. Suka dengar radio kuat2
  5. Tak suka brek

PALING SAYANG..

  1. Family
  2. Kawan2
  3. Cik Mie (kucing kat kampung)
  4. 'Abang' (Kucing kat rumah)
  5. Diri sendiri

YANG SAYA NAK TETAPI BELUM TERCAPAI..

  1. Pergi bercuti tanpa bekerja
  2. Berubah kepada yang lebih baik
  3. Mendapat kerja tetap
  4. Belajar mengaji
  5. Berkahwin

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker