Tuesday, February 10

Mau Beli Laptop Pink..

Sejak 2 3 menjak ni giler menengok laptop kaler2 ni. memang aa hajat nak beli laptop pun tapi sebelum ni tak penah plak rasa nak beli yang kaler2. tetiba tengok kat blog linda onn aritu dia kasi adiah kat kakak dia laptop pink terus rasa nak beli laptop kaler2. ingat nak beli laptop kaler pink aa. mesti jalil jeles pas ni. haha.. ko ada kamera je kaler pink. aku ada laptop tau kaler pink. huhu..

Ahad aritu lepas balik dari kenduri cik liana kat pantai dalam terus pecut ke shah alam. hp saya buat hal lagi. tah la. dah 2 kali buat hal ni. nasib baik aa dalam warantty. kalau dah abeh warranty dia dah lama saya campak je dalam sungai klang tu n beli je hp baru. saya kan tak suka masalah2 ni. semua masalah nak settlekan dengan cara paling senang di dunia je. huhu..

lepas antar hp sajer survey2 laptop. tapi sambil2 lalu je sebab ina dah beli barang yang agak berat. dia beli pasu untuk adiah birthday mak dia. sian plak saya nak suh dia mengusung benda alah tu ke sana ke mari. dalam perjalanan balik tetiba ternampak satu laptop kaler merah. sangat cantik! saya kan memang tengah giler ngan laptop kaler2 ni. asyik hitam je kan. tak mencabar minda betoi la kaler2 itam ni. huhu.. lupa diri punya olang.

Laptop yang saya tengok tu lebih kurang kaler cam ni ni.. terus terbenti kat situ. yang amoi tu promote baik punya. nasib baik ina ada. kalau dah mesti saya dah beli semalam. ina suh saya check dulu spec kat internet. sebab dell kita bleh beli online je. siap delivery lagi.

Nasib baik tak beli semalam. dengan spec yang lebih kurang sama kalau online saya akan untung dalam RM400. ada kaler macam2 lagi. hijau dengan kuning tu pun cantik kan. ayohh.. sudah kelabu mata lah. ingat mau tengok2 kat low yat plak lah. bila mau pegi ni? cik dee meh aa mai kl. kita bersuka sukaan di low yat plak. kata mau beli hp baru. huhu..

8 comments:

siskinny said...

x sbr nampaknya, nak beli online ke beli cash nih? tgk kat low yat beli kat low yat aa nnt..beli hp aku skali, haha!

jalilsalleh said...

huh...kak ieja beli laptop pink saya pulak cat satu rumah warna pink siap ngan perabot, langsir, tikar getah, toto, alas makan, tv, dan ikan emas saya pun akan saya pink kan haha...

crisda79 said...

ikan mas kaler pink? bila dia mau beranak? nanti kasi aku seko ek.. huhu..

crisda79 said...

mau beli aa ni.. tapi kena bayo kredit kad dulu.. huhu.. beli kat low yat kena interest maa.. tengok2 bleh aa.. beli online 0% interest

jalilsalleh said...

kat Low yatt pun kalau ada betul kedainya dapat yang harga takde interest kalau DELL...adik saya pernah beli kat sana

crisda79 said...

murah ke mahai?

elcynthia 엘신티아 said...

uih... laptop pink??? mesti cute lah...mcm flamingo pula!

crisda79 said...

sebab cute aa nak beli tu elcy.. lain dari yang lain..hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker