Thursday, April 2

Aktiviti Cari2 dan Balut2

Tadi pas makan malam pi beli adiah untuk enal. enal akan berkawen pada ari sabtu ni umah pompuan dan ari ahad ni majlis menyambut menantu plak kat umah dia. masa cari2 adiah saya terjumpa cermin ni. cantiknya.. rasa nak beli je. tapi mahai.. 1000++ harganya.

Cantik kan.. saya curi2 je ambek gambar cermin ni. siap ada bunga2 lagi. tapi mahai sangat. kalau letak kat umah sure cantik.

Balik dari beli adiah terus aa balut. lagipun majlis tak lama dah. kang sapa plak nak membalutnya. ni bukan berlakun tau.. ni betoi2 buat keje. haha..

Dah siap dah balutnya. ada 2 bungkusan. patutnya 3. tapi maleh nak ceraikan lagi 2 tu sebab dia sepasang. so balut je aa sekali.

Adiah2 untuk enal. untuk enal selamat pengantin baru aa dari saya. semoga kekal hingga ke syurga. insyallah tak der aral saya mesti sampai. bak kata cyn saya kawan baik dia. so nak tak nak kena aa datang. haha.. baik lah sangat..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker