Thursday, April 16

Ini Betul2 Dari Hati..

Bila jumpa balik n kenang cerita2 dulu rupanya banyak benda yang saya dah lakukan tanpa sedar. mungkin masa tu tengah marah. kalau marah siapa pun tak bleh nak kawal diri kan termasuk aa saya. saya ngaku kalau marah saya lupa diri. bila dah sejuk baru nyesal tapi ego nak mintak maaf. hehe.. yer2 tu kelemahan saya. dah lama cuba baiki tapi tak penah baik.

Dendam. ye saya penah cakap itu pada dia. tapi seriously saya tak penah maksudkanya. saya tak pandai nak berdendam pun. mulut je agak cabul bercakap benda bukan2. semua tu kerana sedang marah. sampai mulut mengucapkan benda2 yang tak sepatutnya saya cakap. tetiba saya rasa sangat bersalah. saya nak mintak maaf. mintak maaf sangat2. sungguh saya langsung tak maksudkan semua tu.

Buktinya dalam doa saya tak penah lupakan dia. doakan kebahagiaan dia. kata akal jika sayang doakan dia bahagia. dia lebih bahagia dengan org lain. bukan dan tidak dengan saya. itu ketentuannya. kadang2 rasa hipokrit plak. hati kata betul ke doakan si dia bahagia? dan masa tu air mata akan keluar. dan saya kan berdoa sungguh2 dan yakinkan hati yang saya memang nak lihat dia bahagia. dan hari ni saya sangat bahagia tengok dia bahagia.

P/S : keluar aa air mata.. tapi dia tak nak.. naper ek? :))

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker