Thursday, April 16

HUGO BOSS FEMME

Tak bleh aa jalan2 kat parkson tu. mata duk tengok handbag ngan perfume je. semalam plak pi klcc ngan jalil termasuk parkson. paling best masuk tempat perfume gak. ayoh2.. tadi tengahari konon teman hajar pi beli kasut. so masuk aa parkson. tetiba terbenti kat perfume kaler pink. saya kan addict pink. tak pasan pun memula jenama apa. tapi sebab pink saya terbenti kat situ. pastu terus try. ianya berjenama hugo boss ye kawan2. label famme. wah baunya sangat mabeles. terus rasa nak beli. pokai2 pun ada ati nak beli perfume ni. waaa.. bila nak kaya ni.. huhu..

2 comments:

Cheritera Kami said...

Eija...beli..jgn tak beli...aku da pakai perfume ni masa memula dia kuar..mmg best giles...losyen dia pun best...aku vote tuk kau beli...hehehehehhehe

crisda79 said...

yer2 aku tengah kumpul duit ni. seposen sehari. tak tau aa bila nak cukup..hehe.. afundi ija.. huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker