Sunday, April 26

Alhamdulilah..

Sampai2 umah je gigih updated blog. padahal penat giler ni. saya nak ucapkan selamat untuk en. jas n pn amani. akhirnya kedua2 majlis sempurna dilaksanakan dengan jayanya. kali ni saya tak der langsung ambek gambar pengantin. en jurukamera plak bleh tertinggal kameranya kat umah. ate langsung le tak der gambar kenangan. kalau ada pun sekeping ni aa yang ok. lagipun saya sangat bz. sampai sakit2 ni berlari2 pakai high hill. biasa aa kan gambar pakai hp murah. gambarnya pecah2 sket. lagipun maleh nak sesak2 ambek gambar dari dekat. tunggu aa ek bebila nanti ada yang murah hati memberikan sekeping 2 gambar saya akan updated kat sini. nanti saya akan updated corat coret majlis2 kawen en jas ngan puan amani kat sini. tunggu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker