Wednesday, April 8

Dapat Tiket AF Free

Huhu.. gembira2.. memang rezeki saya nak tengok konsert AF minggu ni. duk ajak org ni tak nak, duk ajak org tu ada hal. kecewa saya. tapi arini saya dapat 2 keping tiket free. sonok2. sebagai pendengar setia radio era saya selalu aa dengar siaran radio tu kan n selalu sangat dengar isyarat kaunter tiket akademi fantasia. sebenarnya bebila masa saya bleh kalau nak call sebab tiap kali isyarat memanggil saya dengar. penah try aritu sekali. tapi rasa cam maleh plak so bila tepon era bunyi saya terus off. haha..

Tadi petang balik keje seperti biasa saya dengar era. tetiba adi cakap kaunter tiket akademi fantasia call sekarang. dengan enjin kete tak sempat mati lagi saya kelam kabut call. tak pikir apa pun. gatai tangan dail number era. sib baik number era dalam kepala je. memula kuar number bz. pastu gigih call sekali lagi. tetiba dengar suara adi. sonok2.. terlupa yang saya kena bagi kata laluan. dah aa tak dengar kata laluan ptg tu apa. sib baik adi cakap je kata laluannya apa pastu baru record.

Pas adi ngan burn ambek number tepon n nama semua terus record. saya dengan semangatnya bagi kata laluannya "AF meletup..!!" haha.. siap angkat2 tangan lagi. sib baik tak der org tgk. kalau tak malu je. so sekarang guwe ada 2 tiket free. sapa nak ikut guwe? huhu..

1 comment:

Cheritera Kami said...

xnak ajak aku ker..sempat lagi ni...hahahhaha

Lilypie Next Birthday Ticker