Tuesday, October 14

Dunia Baru

Setelah berpenat lelah akhirnya saya berjaya membuat layout blog ni jadik 3 colum n letak gambar sendiri sebagai background. berpinar2 mata mencari coding kat edit HTML tu. tq aa diucapkan kepada ceera coz kasi tutorial kat blog dia. rasa nak give up pun ada. susah gak buat keje pakai coding ni ek. salah 1 coding je abeh semua haru biru. ni just testing je ni. tak tau aa nak guna sampai bila. nanti kalau bosan bleh aa tukar. dah tau kan nak buat cam ner. hehe..

2 comments:

syntheare said...

aku dah penat wat tapi tak dapat pun...hampeh...maleh la aku...

crisda79 said...

kena berguru ngan aku dulu. tapi kena aa sedia ayam panggang dulu..haha..

ikut link ni je cyn..
http://www.bloggerbuster.com/2007/07/create-three-column-blogger-template.html

tak paham tanya aku ek..

Lilypie Next Birthday Ticker