Thursday, October 23

Surat Jemputan Yang Konfius

Pagi tadi saya datang opis awal coz giliran kena bukak pintu. so kul 7.00am dah gerak dari umah. kul 7.10am dah sampai office. settlekan bukak pintu. punch card n terus pi antar arni pi opis dia kat MECD.


Masuk office ada satu kad kat atas meja saya. aik! selalu kalau dapat kad cam ni, jemputan rasmi selalunya. pakai sampul rasmi jabatan lagi. pueh aa pikir jemputan apa plak lah ni. yer2 pakai sampul rasmi ni. saya dapat AKC ke? huhu.. tapi tak der dengar plak ada majlis AKC. haha..

Buat apa susah2 pikir. bukak je lah. dah namanya untuk saya kan. rupanya jemputan untuk perhimpunan korporat ngan jamuan hari raya jabatan. isk..iskk.. yo2 je aa diorang ni. selalu perhimpunan korporat pakai email je menjemputnya. ini sampai bersampul2 rasmi bagai. konfius jap saya. ingatkan jemputan makan semeja ngan PM ke apa ke. rupanya jamuan raya jabatan. yang buat saya musykil majlis tu dibuat di dewan kementerian belia & sukan. aiks? sejak bila saya tukar kementerian ni? konfius lagi den!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker