Saturday, October 25

Raya @ JKPTG

Sepanjang bulan syawal ni macam2 jamuan raya di adakan. menu nya sama je. mesti ada rendang, sate, lemang n nasik impit. jamuan kat raya JKPTG semalam ada nasik beriyani (err..betoi ke ek?) ke nasik tomato. tah la. saya fail bab2 nama nasik ni. bagi saya nasik2 tu semua rasa dia sama je.

Memula diadakan perhimpunan korporat jabatan. cam biasa aa ada ucapan2 n nyanyian koir. abeh semua tu baru ada makan. dalam surat cakap makan kul 11.00am. tapi kul 9.30am dah abeh majlis n disuruh makan. sian plak tengok kakak n abang2 katering tu kelam kabut menyusun makanan. belum siap dah diserbu.

Saya ngan cyn. haruslah bergambar gambaran dulu sebelum mengambil makanan. sorry aa lupa nak pakai baju raya coz tak ingat ada majlis ari raya semalam. tengok cik2 ngan puan2 kat belakang kitaorg tu. masing2 beratur nak ambek makanan. padahal makanan tak siap susun pun lagi pun time tu.

Ini je yang saya makan. ramai sangat org. pening kepala tengok. nak duduk pun tak cukup tempat. saya ada ambek sate tapi cyn lupa nak ambek gambar. so korang bayangkan je lah rupa sate tu ek. macam aa tak penah tengok sate kan. haha..

Sekian berakhirnya majlis jamuan hari raya JKPTG tahun 2008. ni gambar sonok pas makan dengan kenyangnya. susah tau nak ambek gambar ni. kena bongkok2. kalau tak, tak der aa nampak bangunan opis saya yang tersergam kat belakang tu. :p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker