Monday, August 10

Mimpi Ngeri

Entah apa kena nya malam tadi saya mimpi yang ngarut2. saya sampai umah dari kampung pukul 8.30 malam. pas solat maghrib kuar balik beli beger double daging. huh! sodap. huhu.. pastu tengok citer journey to the center of the earth kat HBO ngan cyn. cyn tengok sambil tido. huhu.. jaga2 duk tanya apa jadik.. apa jadik.. penat aa nak explain. hihi..

Abeh citer tu pukul 10.30 mlm. saya terus masuk tido. cyn sambung tengok citer per tah. memula tido posisi biasa. tapi sebab tv terpasang n cahaya masuk dalam bilik saya saya tukar posisi. tido kepala kat bahagian kaki katil. tapi tak bleh tido plak. paneh sangat. duk berpusing2 atas katil. bila bleh tido mimpi plak ngarut2. hayoo..

Saya mimpi bunuh orang. giler ganeh. dalam mimpi tu saya disuruh oleh kawan saya wan untuk bunuh kawan dia sorang pompuan cina. memula saya tak nak tapi bila dia paksa2 n diupah saya pun setuju nak buat. wan kasi saya upah rm20k ngan satu loket bentuk anggur. jumlah tu sama ngan jumlah duit yang puteri laila kasi izuan untuk tebus rumah dia macam saya tengok dalam telefilem laila sari tengahari ahad tu. sampai mimpi2 tu. hehe..

Nak tau saya bunuh cam ner? saya bunuh pakai batu. saya ketuk kepala pompuan tu ngan batu kuat2. pastu batu tu saya buang dalam paya belakang umah saya. masa bunuh tu saya tak der plak rasa takut. yelah mimpi kan. mana nak ada rasa semua tu. tapi bila terjaga pas mimpi tu tetiba saya rasa ngeri plak. apa maknanya mimpi tu ek? nauzubillah.. mintak dijauhkan saya dari buat benda2 cam tu. amin..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker