Saturday, August 1

Setem

Semalam (jumaat) pi tengok setem kat alamanda. pi tayangan kul 9.40 malam. pi ngan adik la. saya kalau sorang memang kemalasan. hehe.. bak kata saya pada cyn "kita tunggu je aa dia tayang kat tv time raya" tak yah nak kuar duit pi wayang. hehe..

Saya teringin nak tengok citer ni sebab saya suka hasil kerja kabir bhatia. selalu dia buat citer2 cinta (sepi & cinta) tapi kali ni dia buat komedi. n komedi dia jadik! best aa. bleh buat org gelak. lagi2 aksi afdlin ngan sathiya. giler bengong 2 orang tu. sakit perut saya ketawa. paling suka adegan que haidar bawak kete. bayangkan org buta bawak kete. giler menakutkan. dah aa salah lorong. menjerit2 org dalam wayang tgk dia bawak kete. hahaha.. aksi bront pun best gak. dah macam citer omputeh plak. buat cam ner pun susah no nak mati. rambut dah tegak2 pun idup lagi. giler bengong la. sakit perut ketawa. huhu..

Tak moh citer banyak la. saya bleh kasi 4 bintang untuk citer ni. w/pun bagi saya tak bleh lawan sepi tapi setem best. setem bleh kasi saya gelak. bagi saya sepi citer yang jujur tapi setem kelakar bengong. haha.. pergi lah beramai2 tengok setem sebab dia best!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker