Tuesday, August 11

Pinar-Pinar

Berpinar mata membaca semua benda2 yang saya baru tinggalkan sehari. aktiviti surfing saya terhenti di waktu siang minggu ni sebab saya bz berkursus dan takder kat opis. so malam saya bersengkang dan berpinar mata updated n membaca semua benda yang terjadi di internet. dari blog hopping, baca email, baca paper online, updated blog, balas komen2 di facebook n friendster, jawab offline msg dari YM, person.com n skype dan macam2 lagi la. bz mengalahkan PM dah ni. huhu..

Ini la bahananya bila dah jadik addicted kat internet. hidup tak sempurna bila tak der internet. nasib baik ada internet di rumah. kalau tak giler kot. haha.. itu baru sehari tu. kalau seminggu tak tau aa baper banyak benda saya nak kena jenguk n baper lama masa saya perlu ambek untuk updated semua benda. Giler betoi hidup di zaman teknologi ni kan. hehe.. oklah saya nak out. mata dah mula terkenyit2 ni. mau tido. tata..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker