Wednesday, April 25

Biskut Kering

Lapor.. tak tau nak makan apa. pandang2 jeling2 kat pantry belakang nampak biskut kering. boleh la dari takder. lama giler tak makan biskut kering cam ni. maklum orang berlagak mana nak makan biskut2 kering ni. ni dah lapor lantak la jugak. sekali2 makan pun sedap gak. biskut kering ni bleh buat gemuk tak? takut no gemuk hahaha..

Wednesday, April 18

Kek Lapis

Lama kan tak apdet blog. serius maleh bebeno la ni nak apdet blog tak tau naper. just letak gambar kek lapis yang bob kasi saya masa dia baru balik dari miri aritu. sedap tapi tak bleh lawan kek lapis masam manis yang saya beli masa gi kuching aritu. lagi mabeles la. rasa macam nak lagi je.

Tapi tah bila nak gi kuching lagi. nak suh member pos katanya kos penghantaran mahal. memang la dah la jauh berat plak tu. takper la. nanti ada rezeki gi kuching saya borong banyak2. nak buat niaga pun bleh hahaha..



Gambar ambek guna instagram.. orang jakun memang macam ni huhu.. cantek tak? warna kek tu nampak menggiurkan betoi kan haha.. selamat menjamu mata lah ek korang2..







Saturday, April 14

testing2..

baru dapat gadjet baru. so try send entry dari gadjet baru. hai semua ;p