Thursday, October 4

make me smile..



















Ceria depan opis..^_^

hari ini agak senggang sedikit. bleh la saya menulis di sini. tapi nak tulis apa ek? saya nak cerita berkenaan radio no. 1 malaysia iaitu radio ERA. permulaan hari saya selalu ceria kerana Era. tetiap pagi celoteh Ac, Hani dan Kiran mesti menceriakan hari saya. pagi2 lagi saya sudah tersenyum dan ketawa dengan celoteh diorang. saya akan dengar era on the way ke office tetiap hari. dengan perjalanan yang lancar dan celoteh diorang saya ceria sampai ke office. so saya sangat marah kalau ada yang spoil kan mood saya pagi2. selalunya sikap pemandu dan penunggang motor yang tak reti nak hormat orang kat jalanraya. nak kata tak pandai drive or bawak motor tak der pulak saya nampak L or P tertampal kat kenderaan diorang. tapi sikap diorang selalu buat saya kurang ceria ke office.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker