Thursday, December 6

Huh! Ngeri..


ahad lepas saya dengan rajinnyer telah mengemas umah. saya kemas buku2 saya dalam almari cermin. tetiba satu kejadian mengerikan telah berlaku. tengah saya terbongkok2 menyusun buku kat tepi almari cermin buku saya tu tetiba cermin dia terjatuh menghempap kat badan saya. jatuh kat kaki saya n mesti aa pecah kan. saya terus jerit kat adik saya suh ambek penyapu. siap2 sapu je baru saya sedar lengan saya luka kena cermin. pedihnyer tuhan je tau. tapi saya kan kuat. buat2 tak tau je lah. dan2 buat2 tak tau tu esoknyer lebam lengan saya. nak angkat pun sakit. lagi2 tergesel2 ngan baju. pedih oooo..pegi klinik? tak moh aa. nanti dia baik sendiri je tu. ngeri gak tengok lebam tu. sib baik tak darah2. kalau tak saya jadik jackie chan aa. main hempas2 badan kat meja kaca. huhu.. sib baik kat lengan. tak aa nampak. kalau tak jatuh saham saya. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker