Wednesday, March 14

Hari Terakhir Kat Kuantan

Dah masuk minggu kedua di putrajaya. dah masuk seminggu saya kerja kat opis baru yang lama huhu.. tak sempat2 nak nulih sebab sekarang sibuk main game je. bukak je laptop men games. kat opis plak ada keje nak buat. so blog agak terabai la. arini baru terbukak ati nak menulih semula. tapi nak tulis apa pun tak tau haha..

Oklah citer pasal saya pindah la. saya last kat umah kuantan 3hb 3 aritu. bangun pagi hujan turun mencurah2 bagai menangisi pemergian saya huhu.. ayat buku sangat ;p sebab saya baik sket aritu lepas subuh saya tak tido dah padahal.. haha.. bukan sebab saya baik. saya tak tido sebab saya kemas barang. mula angkat2 barang ke bawah semua. sapu2 bilik. clearkan semua. dalam pukul 9 baru ujan mula benti. so mula angkat barang masuk kete.

Lepas settle2 semua housemate ajak breakfast. breakfast kali terakhir sama2 katanya. so ke TAJ kami makan. nak makan nasik kerabu kemira tapi tak tau kat mana. paling best lepas order roti canai nampak plak gerai kemira. perut penuh pun ambek gak nasik kerabu. makan kali terakhir kononnya. pas makan balik umah salam2 housemate saya gerak le ke kampung dengan kereta yang berat huhu..


Tapi petang sebelum tu bebudak opis raikan saya dengan sikit jamuan. makan nasik tomato kot. tak tau la. saya mana kenal nasik2 ni. nasik lemak je saya tau. banyak sangat nama nasik tapi saya tengok sama je. so kita anggap je la nasik tomato huhu.. tapi saya beli kek untuk jamu semua. sajer la buat kali terakhir. tu pun terkejar2 membelinya. sib baik semua sempat makan :)


Dekat pukul 6 baru gerak dari opis. kali terakhirkan. sajer le lepak2 lama sket kat opis. menikmati bilik yang super sejuk tu. nyaris takder salji je huhu..dah turun dah punch kad kali terakhir tetiba amril panggil suh ambek gambo. so mari kita berlakon2 sambil ambek gambo dekat mesin punch kad haha..

Alamak tak reti nak buat penutup. oklah sekian terima kasih hahaha..







No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker