Wednesday, August 27

Bermalasan Lagi

Mulai esok saya tak masuk opis. esok kena attend seminar kat PWTC. lusa saya mula bercuti sampai hari selasa. rabu baru masuk opis. tapi tak der kat opis gak sebab ada percakapan saksi sampai khamis kat shah alam. wah! sangat bz ni. jumaat depan insyallah jadual saya free. ada sapa2 nak ajak saya bermalasan lagi? opss! tapi minggu depan dah puasa. kepada semua saya ucapkan selamat berpuasa lah yer. jangan ponteng terawih. sama2 lah kita beramal ibadat di bulan yang mulia tu nanti. tapi jangan bulan puasa je buat ibadat. bulan2 lagi pun kena buat gak. moga2 kita semua jadik orang yang terbaik di sisi Maha Pencipta amin..

Nota Tangan Kanan : Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 51. Happy Birthday Malaysiaku Tercinta! Moga Aman Sentiasa..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker