Tuesday, August 12

Paru-Paru Berulat

Semalam.
puasa
buka kat luar ngan iryd n nora.
kuar lepas maghrib.

mula2..
hidup enjin kete
pastu buka pagar
pastu undur kete
pagar biar terbuka nanti senang nak masuk
pastu buka radio

tiba2..
dengar lagu hindustan
2 3 kali pandang radio
saya salah pasang radio ke?
frekunsinya 103.3fm
betul lah ERA
eh! naper ada lagu hindustan ni?

Hari ni.
Bangun kul 6.30
solat
mandi
pakai baju n mekap
kul 7.14 kuar umah
destinasi : mahkamah selayang

jalan tak baper jam
kul 8.20 dah sampai
melepek kat dalam kete
kul 8.40 call LA
dia dah masuk mahkamah
dia suh saya masuk gak
lepas kasi direction saya jumpa
huh! first time masuk mahkamah ni

rasa : biasa2 je
mungkin belum bicara kot
just sebutan kes tadi
tu pun tunda
majistret kursus
lepas ni datang lagi
dan lagi
dan lagi
sampai kes selesai

Nota Tangan Kanan : Saya tak tau mana saya dapat tajuk citer ni. tapi kalau nak tukar pun saya tak tau nak letak tajuk apa. so kita biar je lah tajuk di atas.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker