Friday, September 24

Raya Strata 2010

Ini rasanya raya terakhir saya ngan strata HQ. tahun depan kat mana plak agaknya saya sambut raya. apa pun dah namanya raya harus bergembira. konsep raya tahun ni adalah potluck. masing2 pun bawak makanan masing2 pastu kongsi ramai2. saya seperti biasa dah jadik tokey rendang. tiap2 tahun pun bawak rendang. sonok dengar org puji rendang saya. pasni takder aa korang rasa lagi rendang sedap saya tu hehe..

Memula kita baca doa dulu. hj alias yang baca doa. amin.. jemput makan semua.

Dan selepas tu bermulalah aktiviti 'berebut2' ambek makanan. masing2 pun simpan perut.

Yang tudung pink membelakangkan kamera tu saya tau. orang tak penting harus gambar sipi2 je hak hak hak.. orang lain makan saya tengok. saya perati respon rendang saya. alhamdulilah tiap2 pinggan ada seketul rendang saya. pas makan siap puji2 lagi. TQ lah korang. ada rezeki ada aa lagi korang rasa rendang tu :)

Orang sibuk makan saya sibuk borak. apa tah saya borak ngan kama tu. cam ye2 je hehe..

Cantik puding ni. sedap pun sedap. saya makan ni je campur ngan coktail. tak lalu mau makan yang lain sebab hidung dah penuh bau rendang. macam2 menu ada tadi. tak der gambar keseluruhan. antaranya nasik dagang, sate, lemang, rendang, koktail, pusing, lontong, roti jala n so on. tak ingat dah. antara banyak2 tu 2 jenis je saya makan. yang lain tapau bawak balik makan kat umah :)

Dari kami warga seksyen strata HQ mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin kepada semua. mesti saya rindu ngan gambar ni tahun depan. harap2 tahun depan kegembiraan macam ni dapat saya rasa lagi :)

6 comments:

Iryd and Pitt's little diary said...

cyn ke yg pakai tudung pink tu kak ija..comelnyeee..:)

fz@ said...

selamat hari raye..thn depan mau raye mane kak?huhu

crisda79 said...

iryd : a'ah cyn lah tu. :)

fiza : selamat hari raya gak kat ko. tahun depan insyallah kat putrajaya jugak :)

Cheritera Kami said...

kang kena kasi aku test gak rendang kau ni...aku je yg lum pernah msk rendang..

zainal said...

selamat hari raya aidilfitri 4 warga stara... soalan.... Haji alias masuk seksyen Strata balik ker?

crisda79 said...

a'ah hj alias dah masuk strata balik. bos suh tarik balik hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker