Wednesday, December 8

Suhardi sent you a message.

Dapat msg ni dari adie. tahniah adie. alhamdulilah tak lama ko nganggur.

Suhardi sent you a message.

Suhardi Mohamad
Suhardi Mohamadpada 08hb Disember 2010 pukul 6.22 ptg
Subject: bossss
salam boss....syukur alhamdulillah aku dapat balik jd s.o tp dapat kontrak jg...sebab masa interview ari tu org spa ada ckp drpd 800 org interview dia hanya nk pakai 21 org..10 tetap n 11 kontrak.apapun ok la dpt jg keje kan boss.bula ni spa ada panggil aku interview lg untuk jawatan pembantu tadbir...k boss bereh

Tak sempat nak balas lagi sebab fb kat opis ni tak bleh bukak. tunggu kul 1 kang baru balas eh. nak msg or call hp tertinggal kat umah plak. udahnya wish tahniah kat sini je la. msg ni pun baca dari email je. nak bukak fb tak bleh :) lagi sekali tahniah dari aku. good luck eh! keje baik2 :)

2 comments:

syntheare said...

tahniah! bape hb dia punya interview pembantu tadbir tu? mana tau masuk bilik aku..hehe.kompen lulus.

crisda79 said...

oo ko interviewer ke? kasi aa dia lulus. sian dia keje kontrak je cam aku jugak huhuhu..

Lilypie Next Birthday Ticker