Thursday, August 11

Random

Takder citer. tapi nak gak apdet blog hehe.. bukan apa. nak citer pasal puasa tak best la. semua blog pun citer pasal puasa. yelah dah bulan puasa kan. apa lagi nak citer. so untuk kelainan saya maleh nak citer pasal puasa ni sangat sebab blog lain semua dah citer pasal puasa huhu.. nasib baik bleh apdet. tadi pepagi nak apdet blogger prob plak. gitulah. berkobar2 nak apdet ada je masalah. so jangan salahkan saya kalau tak apdet ek huhu..

Lama tak citer pasal si mimi ni. yelah dia dah tak duduk dengan saya. kalau balik kg baru jumpa. so tak banyak la citer pasal dia cam dedulu. ni mimi tido atas katil saya. sejak2 saya tak duk sama ngan dia ni dia dah tak nak tido ngan saya. tido ngan ayah saya je dia ni. bukak pintu bilik ayah sendiri pun dah pandai. bukan pulas tombol la. ayah saya rapatkan pintu je. then nanti dia nak tido dia tolak je pintu tu. pastu apa lagi bergumpal2 la ngan ayah atas atil sama2 huhu..

Citer lain. saya kan dah masuk opis baru. dah dapat parking sendiri. dulu kat opis lama menumpang. so nak dapat parking sendiri susah aa sket. ni dah opis sendiri senang aa sket bermaharajalela huhu.. sonok2. tak yah nak rebut2 dah. datang lewat pun ada parking dekat menanti huhu.. semalam baru rasmi. tapi yang tak best dekat no dengan parking bos2. ni kalau ilang nampak sangat dek bos hahaha.. moralnya jangan ngulo kang bos tau ;p



4 comments:

Ibu n Abah said...

Wah..
Tahniah!!!!!
Rejeki Baik tu...
Pergi kerja, ada parking shendiri cenggitu memang rasa bersemangat nak pergi kerja...
akak pun selalu di Spital pun selalu parking kat parking suami... suami yang kena cari parking kat tempat lain... hehehehehehe Memang best...

crisda79 said...

hehehe.. tq akak. yang best tak perlu nak rebut2 parking. saya ni jenis kesian ngan kete sendiri. parking kat tempat yang tak berkenan di hati rasa tak senang duduk sehari suntuk. takut jadik apa2 kat kete. tah apa2 je kan huhu..

Cheritera Kami said...

aku xpernah dpt parking yg sepesel mcm ni jah...

crisda79 said...

sebab ko tak keje gomen. kalau ko keje gomen insyallah dapat hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker