Monday, September 5

Point

Selamat hari raya semua! baru arini nak menjenguk blog. eh dah jenguk banyak kali tapi maleh mau apdet huhu..

1. First sekali saya telah selamat kembali ke opis lepas cuti seminggu malam tadi. sampai dalam pukul 8 malam. dan yang penting tak jem hahaha.. berlagak! mentang2 balik kuantan je ;p.

2. Masa benti isi minyak kat RnR gambang dapat minum air free hehe.. ni lah coffee break bersama petronas tu. saya tak teringat pun pasal coffee break ni. ingat dah takder sebab tak nampak pun iklan dia kat tv tahun ni. ke saya tak pasan? rupanya ada lagi hehe.. kata coffee break tapi dia tak kasi kopi pun. dia kasi air tropicana twister. pun ok jugak. saya ambek perasa blackcurrant. tak penah rasa perisa tu lagi. selalu minum oren je. n sodap. yummy!

3. Dah masuk puasa ketiga arini yey! gigih kan saya puasa masa kat kampung. masa kat kampung aa kena puasa sebab makanan sedap2. oleh keran makanan sedap automatik makan banyak. makan banyak natijahnya apa? ye gemuk kawan2. so marilah kita berpuasa beramai2 untuk mengelakkan dari makan dengan banyaknya. at least dapat gak pahala sunat syawal. pasni bleh raya lagi :)

4. Dan akhir sekali sekali tahniah pada my friend Nora yang telah mengandung sekali lagi. pesan saya jaga diri baik2 dan jangan lasak2 sangat. moga nora selamat segala2nya sehingga ke saat melahirkan nanti. amin..


Selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir & batin dari,

4 comments:

Cheritera Kami said...

aku insyaallah next week br nak poser..skang coti

Iryd and Pitt's little diary said...

Selamat hari raya kak Ija..maaf zahir batin..:)

crisda79 said...

wawa : aku dah dipaksa tak berpuasa ni. tah bila lah nak sambung balik :(

iryd : selamat hari raya iryd. maaf zahir batin :))

syntheare said...

sila hupdate gambar raya!! TQ

Lilypie Next Birthday Ticker