Sunday, November 13

Hujung Minggu Boring

Dah abeh 2 hari kat umah. 2 hari yang betoi2 melepek kat umah. layan tv. layan internet, layan brick games hehehe.. eh tapi semalam saya kuar jugak sejam. dalam gerimis renyai hujan gigih kuar ke HTAA nak lawat org sakit n saya jumpa mak saya kat sana :) mak datang ngan kawan2 dia lawat ustaz saya. dia warded kat HTAA. tak tau dah baper ari. semua org bz mengadap ustaz n baca yasin n quran. so tak kan la saya nak sibuk2 berborak kan. semalam nampak ustaz dah tenat sangat. saya doakan yang terbaik untuk ustaz saya tu.

Sue tanya naper tak balik kampung? eh2 mentang2 saya selalu balik. bila ada kat umah sewa ramai plak yang prihatin hahaha.. baru balik la sayang. baru je masuk keje rabu lepas, tak kan jumaat nak balik semula. tapi ni dah abeh 2 hari rasa boring plak. kalau saya balik pun tak per kan aritu hehe.. duk umah w/pun sama boring ngan kat umah sewa tapi kat umah bleh makan best2. mak masak haruslah best w/pun dia buat sayur masak air je kan :)

Minggu depan ni tak bleh nak balik. nak gi kenduri tunang kat kl. nampak gayanya balik awal muharam je la. tak per. cuti 3 hari time tu. haa.. mau lawat naufal jugak masa gi kl nanti. naufal tunggu aunty!! ;p






Ustaz yang saya ziarah semalam sudah menghembuskan nafasnya yang terakhir kira2 pukul 3 petang tadi. innalilah.. al-fatihah..


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker