Friday, December 9

5 Sekawan ke Penang III

Hari kedua plannya nak gi breakfast kat taman herba ke apa tah. fahmi yang suggest. tah naper tetiba tak jadik n semua setuju plak tu hehe.. yelah dah namanya jalan2 gamble kan. lastnya masih sarap kat tempat yang sama. sampai 3 4 kali makan kat kedai area hotel tu. tah2 ada yang pasan asyik la muka kitaorg makan kat situ hahaha.. eh pahal plak. kami bayar apa. suka ati aa nak makan 8 kali sehari pun kat tempat yang sama kan ;p.

Saya makan roti pisang. tak penah2 makan roti pisang. tetiba try sedap la plak huhu.. yang lain pun makan roti jugak. ada roti sardin, ada roti tampal. roti kosong pun ada huhu.. tapi fahmi makan nasik campur huhu.. pas dah settle sarapan kami menapak ke bus stop. tetiba one of my friend kat penang cakap mau jumpa. oleh kerana dia bawak kereta je so tak muat 5 org. so lelaki naik bas n kami pompuan2 naik kete my friend.

Tujuannya adalah ke museum toy kat area tg bungah. dalam 10 minit dari hotel kitaorg. masuk bayar rm10 sorang. kat depan pintu masuk ninja turtle dah sambut kitaorg hahaha..

Macam2 karektor kartun ada dalam ni. ada yang besar pada manusia pun. antaranya shrek ni. cute je dia berdiri dengan anak2 dia bergayutan kat badan dia hehe..

Karektor kartun kesukaan saya. poo si kungfu panda hehe.. nampak je terus jerit2 panggil ju sebab nak bergambar ngan poo ;p

Haa.. ni mengimbau kenangan zaman2 study dulu. si chucky yang kejam. serius masa memula tengok citer ni saya tengok patung pun takut. takut dia idup cam chucky hahaha.. si chucky ni kan ada banyak series. series yang lain2 dah tak baper nak takut. yang first tu memang menakutkan huhu..

Jangan pukul saya bang.. hahaha.. yang ni saya tak tau karektor kartun apa. ada yang tau?

Banyak lagi karektor2 kartun yang fames2 dalam ni. tapi cam maleh je nak aplot semua huhu.. kalau nak tengok gi la usha kat fb saya ek. tapi masuk dalam ni memang teruja la. lelagi peminat kartun cam saya ni. tapi puss in boots tak der dalam ni. kalau tak harus saya berposing sakan ngan dia ;p

Untuk gambar kat atas tu kredit to ijan my penang friend. ni lah satu2 nya gambar kami berlima. sib baik ada ijan. bleh tolong ambekkan gambar kami berlima sekawan. tq ijan :) nak suh org ambekkan kami 'segan' ;p


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker