Friday, December 16

Kabus Sejuk

Dari minggu lepas ari asyik hujan je. biasala dah akhir2 tahun ni kan. musim tengkujuh lah tu. banjir pun dah banyak tempat naik air. yang kelakar nya org duk sebut2 kuantan banjir. tapi saya blur2. eh ye ke kuantan banjir? tak tau pun ;p sebab sekarang maleh no mau tengok berita. baca paper online je. dah nama online tu baca pun pilih2 kolum je la. paling wajib hiburan hehehe..

Gambar 2 minit lepas. tingkap kat bilik saya ni. saya tak pasan pun siap berkabus bagai sampai camni sekali. selalu tak penah camtu rasanya. eh ke saya tak pasan huhu.. my staf tadi masuk bilik nak antar keje tetiba diorg petik,

"huish! siap kabus2 lagi tu. dah macam kat kameren helen dah ni"

Automatik saya pandang belakang. a'ah la. patut la sejuk melampau 2 3 hari ni. gigil2 duduk dalam opis sendiri. siap berkabus bagai ha. mana tak sejuk. kat luar plak ujan. lagi la macam kutub utara dah ni. bilik saya ni kalo panas terik pun sejuk melampau. cuba bayangkan kalo ujan lebat. pasni bleh aa ngaku beruang kutub tu adik beradik hahaha..




No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker