Friday, January 6

Mee Kuah n Pindah

Ada banyak citer nak citer kat sini tapi gambar yang dah resize semua kat laptop. so tak bleh nak citer kat sini sebab takder gambar. gambar direct dari kamera bapak beso. berjam nak aplot terus maleh nak apdet hehehe.. (alasan!). semalam saya gi site ngukur. gi ngan 2 org staf. siap dalam kul 11 pagi terus carik kedai makan. nama kedai sitiman. area mana lupa huhu.. my staf suh saya try mee kuah. sebab tak penah try so try. saya kan suka makanan2 berkuah ni.

Nilah mee kuah tu. rasa dia cam mee rebus+mee udang sket. sedap la. rasa cam nak tambah semangkuk lagi je huhu.. lain kali bleh gi lagi kedai tu.

Lawan mee kuah adalah limau suam. tak pelik kan. yang pelik pada saya adalah sebab dia serve air limau tu dalam cawan bukan gelas. masa memula budak kedai tu letak atas meja saya dah gelak2. tak penah saya tengok org serve limau suam dalam cawan. selalu dalam gelas je. terus ambek gambar hehehe..

Lagi satu benda pelik pada mata saya kat kedai ni, pokok pisang tanam dalam pasu hehe.. siap berbuah tu pisang dia. gigih pokok pisang tu. sempit2 pun gigih berbuah bagai hehehe..

Oh satu berita sedih. my friend kat atas tu dah pindah ke labuan. ikut suaminya. alhamdulilah lepas 2 tahun akhirnya dapat bersama suami tercinta. good luck dari saya untuk dia yang akan lapor diri di opis baru isnin depan (9/1).



No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker