Thursday, January 19

Sudoku v Kakuro

Korang main sudoku tak? cam kat bawah ni. saya selalu gak main. main kat hp. selalu sebelum tido la. main 1 2 games baru tido. dah jadik habit plak sebelum tido main sudoku. sekarang dah separuh level medium dah saya abehkan. rekod paling laju main 2.23 minit hehe..


Tapi sekarang dah jumpa games baru. masih berasaskan nombor gak. namanya kakuro. aritu duk godek2 hp terjumpa plak games ni. try main. wah best plak. sekarang sebelum tido layan 1 2 games kakuro plak. sudoku seminggu 2 ni dah di lupakan huhu.. korang try la. best!

Ni tadi saya main kakuro. first time main online. selalu main kat hp je. memang mencabar minda gak la. sama cam sudoku gak. jepun ni memang suka kan games nombor2 ni. tapi saya suka. best! eh sejak bila minat nombor2 ni? bukan dulu masa study math asyik fail je ke? hahaha.. ni games ok lain. just perlu kemahiran berfikir. tak yah nak buat teoram phitagoras (betoi ke eja ni?) bagai ;p


2 comments:

Ibu n Abah said...

mahaplah..
memang tak paham soduku..
boleh bg tuition tak?
- Eija..
esok akak nak ke kuantan.. ada tempat makan best tak kat kuantan?

crisda79 said...

bleh no hal tapi kena kasi pengeras la hehehe..

wah nak datang kuantan. banyak tempat makan best tapi saya ni bukan kaki jalan sangat. setakat tg lumpur tu tau la hehehe.. bleh la kalau nak tolong tanyakan kawan2. akak stay mana nanti? dah sampai bleh aa koling2 saya. tapi esok lepas opis saya balik kg jugak hehehe..

Lilypie Next Birthday Ticker