Monday, February 20

See Food

Hai kawan2. saya baru balik dari langkawi. biasa la berbengkel. gi berjalan tu maybe idok le sebab dah pegi aritu. ni org kasi pegi free bleh la pegi lagi huhu.. eh saya pegi bekerja tau. bukan gi joli2 katak walaupun.. hahaha.. maleh aa nak citer pasal keje. saya nak citer pasal makan je. malam kedua kat IPP kami ada bbq. i like bbq very much! huhu.. malam tu ada ayam, sotong, ketam, kerang, sate bihun nasik semua la. saya makan seafood n ayam je. nasik bihun apa semua tak makan.


Ni kerang. dia bukan bakar la. eh dia bakar tapi rasanya dia bungkus ngan aluminium foil tu sebab tu dia berair sket. saya makan ni 2 kali. yum!

Ni plak udang. 1 cucuk ada 4 ekor kot. saya ambek 2 cucuk huhu..

Ni plak ketam. giler beso ketam2 nya. fresh plak tu. saya makan 3 ekor ketam yang beso gabak huhu.. yum jugak. ketam ni dia kukus rasanya. sebab tak rasa bakar pun.

Ini pinggan kami bertiga. cuba kira ada baper atas meja tu? saya ngan ira ada 3 pinggan sorang. cclia 2 pinggan sebab 1 pinggan kongsi ngan saya hahaha.. gambar ayam ngan sotong n makanan lain maleh mau letak takut terliur sebab sedap sangat huhu.. paling best air asam dia. giler mabales la. rasa mau hirup2 je. sodap!



No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker