Wednesday, February 8

Vanila Coklat Ariana Mikhail

Ye ini kerjaan gilaan hahaha.. jarang sangat saya nak tengok drama2 bersiri ni sejak2 drama cina / korea pukul 6 ptg dedulu dah takder. dulu gigih balik kerja awal semata2 nak tengok drama cina/korea pukul 6 ptg tu. tau je la kalau citer korea tu panjangnya berjela2. tapi gigih jugak tengok ari2. org dok heboh nur kasih, nora elana, tentang dhia, soffiya bagai haram saya tengok. tentang dhiya ngan soffiya tu ada aa 2 3 episod saya tengok tu pun tengok kejap2. tak abeh 1 episod pun. tengok separuh2 je huhu.. yang nora elena ngan nur kasih hampeh langsung tak penah tengok 1 episod pun. tetiba gatai ha nak tengok 2 drama bersiri ni. tapi drama2 ni serius cute hehe.. sebab tu gigih jugak tengok.

Ariana mikhail ni saya memula teruja sebab tajuk dia je. teringat kat blogger arianna melissa sebab tajuknya ariana. pastu terus google2 carik sinopsis citernya. wah best. bleh aa tengok. pastu sekarang dah tak bleh tinggal plak. tu yang payahnya tu tengok cerita bersiri ni. komitmen kena tinggi hehehe..

Vanila coklat ni saya pun tak tau macam mana bleh berminat nak tengok. boring tak tau nak tengok citer apa kot. tetiba terbenti kat citer ni. bila tengok cam best je. cam biasa google carik sinopsis bleh tahan la ceritanya. so continue tengok. eh makin lama makin best plak hehehe.. kena aa tengok kan. lagipun dah tinggal 5 episod lagi citer ni. so tak lama dah nak melekat kat depan tv hehe..



No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker