Tuesday, November 13

berpoya2 di gabai

hari depavali ari tu saya n bebudak opis dan pasangan masing2 (saya tak der pasangan ek) pegi berpoya2 dan bermandi manda di air terjun gabai, ulu langat. memula sampai tengok tangga yang curam tuk naik atas tu rasa cam nak pengsan jer. bleh ke naik ni. rasanyer ada lebih 100 anak tangga. dah lah curam. nak mandi kat bawah dah penuh. tak syiok mandi ramai2. nak tak nak try gak panjat anak tangga tu. sampai tengah jalan kaki menggeletar dah. rasa nak patah balik pun ada. tapi alang2. kuatkan semangat. akhirnyer sampai gak kat atas.

sangat seronok mandi kat atas tu. first time saya kena gigit pacat. berdarah2 kaki saya. tak moh reda darahnyer. kat bawah ni gambar aksi2 meluncur dengan jayanyer. sangat seronok. rasa nak pegi lagi jerk. tapi larat ke nak panjat anak tangga tu lagi. semua cakap kali ni kali pertama dan terakhir pi situ. semua tak nak pi lagi. tapi saya nak pi lagi. korang tak nak pi aku ajak geng lain..whoaa..!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker