Friday, November 16

Entry tak der citer - rambut

Saya mempunyai rambut yang panjang dan lurus. saya ikut rambut ayah saya. ayah saya rambut lurus. adik2 saya semua ikut rambut mak. agak curly. mak saya kata rambut saya cam dawai. lurus sangat sampai susah nak bengkok. tapi rambut saya lembut tau sebab pakai shampoo pantene..haha..saya potong rambut setahun sekali je. tahun ni saya dah potong bulan 2 aritu..so saya akan potong plak tahun depan. saya sangat sayang ngan rambut saya sebab rambut saya cantik. huhu.. teringin gak nak potong pendek melepasi bahu tapi ayah saya tak kasi. ayah saya cakap saya tak cantik rambut pendek coz muka saya tak bulat. so sampai arini saya tak pernah rambut pendek. dulu masa kecik2 kalau gaduh ngan adik selalu main tarik2 rambut. time tu saya selalu rasa adik2 saya ambek kesempatan nak tarik rambut saya yang cantik ni. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker