Wednesday, January 2

Selamat Tahun Baru

Sudah sangat lama saya tidak menulis di sini. bukan malas. bukan tak der idea. tapi sibuk bercuti. w/pun saya bekerja 26-28hb 12 aritu tapi tak der rasa cam keje. ramai sangat yang masih menyambung cuti hingga awal tahun. opis agak lengang. so mood untuk bekerja pun ilang. naik arini baru meriah sket. dah nampak muka semua org.

saya adik beradik sebenarnyer exited untuk melihat rumah baru kitaorg. dan2 tak nak balik akhirnyer lepas seminggu berada di kl saya pulang semula ke kampung. semua terkejut. mak memula bising2 coz baru je balik seminggu dah muncul balik. sonok tengok umah yang dah nak siap. banyak sebenarnyer benda nak citer. tapi nanti la saya mula satu2 ok. citer helikopter datang ke kampung saya. paling banyak citer berjalan2 ke perth.

walaupun sudah 2hb saya still nak ucap selamat tahun baru 2008 kepada semua warga dunia. semoga tahun baru ni kita menjadi lebih baik dari tahun2 sebelumnya.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker