Wednesday, May 14

AKTIVITI REGULAR SAYA SEBELUM PI BREAKFAST PADA HARI BERKERJA

Lama dah tak menulih kat sini. menjenguk sangat selalu. bleh katakan tetiap ari jenguk. lawat blog kawan2 dari blog saya ni senang. tak yah nak carik2 add blog kawan2. saya ni ketagih internet la rasanya. tapi yang pelik kalau ari keje je. kalau ari tak keje tak teringat pun. w/pun cuti sampai seminggu. tak der plak kisah nak jenguk2.

Pertama bila sampai opis bukak pc. first sekali mesti tengok email jabatan coz email jabatan yang terbukak dulu coz setting. sambil2 tu bukak email personal. email yahoo yang paling glamer tu. sangat sayang dengan email tu. pastu mula lah menjelajah ke web2 wajib. mula2 pi jenguk2 paper online utusan, berita harian n kosmo. harian metro selalu saya masuk tengahari sket coz harian metro lambat sket updated. kalau bukak pagi2 sure berita semalam lagi yang kuar. sambil2 baca berita tu bukak sekali friendster.

pastu baru jelajah blog kawan2. ada aa beberapa blog regular spt. faisal, mrmanager, azzam, dieda, izman n etc tu memang tetiap pagi saya lawat. pastu baru bukak web2 hiburan spt. cari.com, jomstar, murai.com, gua.com n etc. settle baru pi breakfast kecuali ada keje urgent pagi tu. kira memang aktiviti wajib saya sebelum breakfast.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker