Thursday, February 12

Siri Bercakap2 Dengan Robot

Semalam eh semalam ke? tah la.. ilang ingatan sat bila masanya. saya ngan cyn borak2 pasal insuran. citer2 pasal ada tunggakan kat insuran cyn yang tak terbayar. tak der duit dalam akuan aa maksudnya tu kan. maknanya paham2 je lah ek. saya ngan cyn ambek insuran yang sama n dengan orang yang sama. tapi sebab dia kaya sket dia bayar banyak sket dari saya. haha.. cyn citer dia tetiap tahun dapat penyata insuran. tapi naper saya tak dapat ek? insuran alamat mana pun tak ingat dah. hehe.. nak kena bukak polisi balik ni baca.

Sat tadi try aa bukak website insuran tu. ayak! tak membantu langsung. tah apa2 tah diorang tulis dalam tu. lain kali wat aa website yang membantu orang2 yang perlukan bantuan macam saya ni. saya just nak check if saya pun ada tunggakan cam cyn. sebab cyn cakap tunggakan kena pi bayar kat opis insuran tu. dia tak kan potong dari bank cam selalu dah. kang jadik apa2 kat saya sebab ada tunggakan yang saya tak pasan tu tak pasal2 tak bleh claim plak kan. salahkan saya jugak. padahal diorang buat web site yang langsung tak membantu.

Pastu ambek aa no. phone kat dalam website tu. cam biasa aa operator yang jawab. tekan 1, tekan 2, tekan itu, tekan ini macam2 aa nak kena tekan. last sekali tekan 0 untuk bercakap dengan operator bertugas. hampeh! dekat 10 minit saya dengar lagu insuran tu langsung tak der yang angkat. mana pegi semua orang? ke memang tak der orang keje? saya duk ingat2 kot2 arini cuti ke tapi tak plak. lalu gi mana nih?

3 comments:

syntheare said...

Sib baik ada gak robot nak cakap dengan ko....hehehe....

jalilsalleh said...

tu la pasal suka sangat masa tgh talipon buat bunyi tuuuutttttt.... kan dah kena plak hahhahaha....gelak sambil menguli perut

crisda79 said...

cyn;
tapi robot tu duk ulang benda yang sama je.. penat aku jerit2 haha..

jalil;

ko gelak sambil menguli perut boroi ek. dah macam apek hotel alok plak aku rasa. haha..

Lilypie Next Birthday Ticker