Wednesday, January 13

Cakap Bebel2

Serabut betoi kepala. macam2 bunyi dengar dari serata ceruk umah ni. ada bunyi tv. ada bunyi games, ada bunyi mp3. mimi pun duk bising2 kat depan idung saya ni sampai nak menaip pun susah. sepatutnya saya tutup je lah kan. tapi kang tutup sunyi aa plak. so biar je aa masing2 memekak. kang jap lagi rasa makin serabut saya off semua then tido. huhu.. eh lupa plak nak citer. saya cuti ye arini. jangan cakap saya ponteng keje then balik umah ngulo plak.

Apa citer arini? tadek. bukan arini je tadek. semalam2 kelmarin2 pun tadek citer. hidup sama je dari dulu sampai sekarang. eh! tipu lah dulu kan. kira dulu tu dalam 2 3 minggu ni la. beza sekarang saya tinggal sorang. pun still sama coz sebelum ni pun saya memang selalu ditinggal-tinggalkan. huhu..

Minggu depan birthday saya. tetiba rasa sonok plak nak sambut birthday. padahal umur makin meningkat ni. amalan masih kurang. secara fitrahnya mati haruslah makin dekat kan. iskk.. tetiba takut plak duk citer mati2 ni. oklah kita tak yah citer benda2 takut. kita citer benda2 sonok je. tapi apa yang sonok eh?

Ginilah kalau tadek idea tapi gatai mau apdet. makin maleh menulih pun ada. tapi still sayang bangat sama blog ni. rasa tak best idup kalau tak apdet blog. w/pun 2 3 hari 1 entry saya still nak apdet w/pun apdet tah apa2 je.

Minggu depan mau balik kampung. adik cakap bos dia merangkap kawan saya mau datang ziarah kat umah. datang la. saya pun lama tak borak ngan dia. last borak masa sama2 ikut team building kat pangsun aritu. lepas2 tu ada aa dia call n sms sekali sekala. orang kije pusaka kan. bz bicara sana sini. hehehe..

Tetiba rasa boring plak duk umah. kalau kije boring bleh gak borak2 ngan opismate. ni duk sorang2 kat umah ni nak borak ngan sapa. borak ngan mimi cam itik ngan ayam je. saya cakap. dia bunyi. tapi dia tak paham saya n saya pun tak paham dia. susah betoi ;p

Merenung Awan

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker